Medlemsinfo - FIK

Välkommen att ta del av  föreningens aktiviteter genom att bli medlem. Bla behöver du vara medlem i FIK för att få delta i den årliga konstrundan-Öppet Hus. Medlemsavgiften betalar du med fördel tillsammans med anmälningsavgiften, samtidigt som du fyller i formuläret här på hemsidan.

Som medlem ges du möjlighet att delta i föreningens årsmöte där de närvarande medlemmarna under kvällen, har möjlighet att vinna i medlemslotteriet samtidigt som det erbjuds förtäring och underhållande samtal med styrelsen föreningens medlemmar och hemlig gäst. Mer info om våra medlemsförmåner kommer löpande.

Gör så här:
Kontakta oss via kontaktformuläret och sätt in medlemsavgiften på föreningens Bankgiro 446-6264
OBS! Märk inbetalningen med ditt fullständiga namn, postadress, e-post och telefonnummer

Medlemsavgiften är 200kr/år.

Välkommen som medlem!

Dags för årsmöte!

Varmt Välkomna till FIKs årsmöte  onsdagen den 26 april kl 18.00-21.00!
Årsmötesförhandlingar, medlemsutlottning, gemytlig samvaro och förtäring.

Anmälan senast den 22 april  per e-post: info@foreningikonst.se    eller via kontaktformuläret  HÄR
Plats:  NK-villan Nyköping

Vision

Vi vill öka medvetenheten, ge inspiration och göra det enklare för alla  konstnärer i området och alla konstintresserade, att mötas och få utbyte av varandra. Vår vision är m.a.o. ett gynnsamt konstklimat här i Östra Sörmland!

Arrangemang

Förutom Öppet Hus har vi i föreningen under åren anordnat föreläsningar, utbildningar, konstutställningar och konstresor m.m. Vi har även en årlig utlottning av inköpta konstverk för våra medlemmar på årsmötet.

Öppet Hus

Om du vill ställa ut under Konstrundan vill vi att du blir medlem i föreningen.
För anmälan och material till medverkan i Öppet-Hus, se mer info under fliken:
Delta i Öppet Hus.